2017. április 24., hétfő

Szemantika

"Szenvedély?"...kérdezte Balics Gabi barátom egy internetes naplóban! Amit szerintem meg is válaszolt, egy rövidke, ám tanulságos történetben. 
Ahogy olvastam, rá kellett jönnöm, hogy a cím csak egy picit tér el attól a lebegéshez hasonlító állapottól amiben én benne vagyok, nagyjából nyakig. 
Szenvedés! ...válogatom az idén készült képeimet...hopp..várj! Nincs min válogatni! Kezdődik is a kálvária!
Egy kedves barátom, azt mondta, hogy ne vegyek új számítógépet, mert sok bajom lesz vele! Igaza volt! Sok bajom lett vele! Nagyjából a vásárlás után 42. napon került vissza a szervizbe először. Cirka 3 héttel később újra előkerült, és utána négy nappal később újra vissza. A gépen van rajta természetesen a képfeldolgozó program, és az elmúlt jó pár év anyaga. 
De hogy ne teljenek eseménytelenül a hétköznapok, megpróbálok mindent kimozdítani a medréből. Közben figyelem a természetet, írom a megfigyeléseket. A molnárfecskékre rossz idő volt a múlt héten. Az egyik odú a nagy esőben tökig beázott, a másikban verebek vannak, a harmadikban darazsak, a negyedikben seregély. Nekem ne mondja senki, hogy nincs élet itt vidéken!
Hiszem, hogy egyszer minden nyugvópontra ér!

...és a kiscsoportos hadosztály rohamléptekkel növekszik.

4 megjegyzés:

  1. Összedobjak neked egy normális pc-t? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Sa! Nem is sejted mennyien dolgoznak már a probléma megoldásán! A nagyobb baj, hogy én sem sejtem! :-D
      Mindenképp szólok ha kell segítség!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...