2017. június 22., csütörtök

Lépegetők

Amikor nagyjából egy hónappal ez előtt elvitorláztam a gólyatöcsök keltette hullámoktól, biztos voltam benne, hogy látni fogom még ezeket a tollas jószágokat. Abban is biztos voltam, hogy lesz egy bejegyzés, ami kapcsolódik hozzájuk, és nem csak azért voltam biztos, mert láttam egy párzást, hanem azért mert szerencsés vagyok! :-)
Mindennap látom ezeket a madarakat, azóta mióta megjöttek tavasszal.
Júnuis 09-én örömmel láttam, amint kikelt az első fészekalj. Négy fióka, pár nappal később, egy másik fészekalj is kikelt, azok is négyen voltak. Nem rossz. A harmadik párnak is lett egy porontya.
Azt hiszem a lehetőséget nem tudtam kihagyni. Ezek a felvételek, nem olyan letisztultak, viszont teljesen jól mutatják, hogy milyen is valójában egy igazi élőhely. Csak zavaró elemekkel van tele tűzdelve, és csak a szerencsén múlik, hogy sikerélmény is legyen.
Végig a "Szerelőcsapat" járt a fejemben. Nem hittem volna, hogy látok hasonlót még valaha.

Gólyatöcs
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...